Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Oct 2024 10:48:10 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11545 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Muuga tee lõik 3// Viimsi vald, 
Metsakasti küla, Kivisaare// Loomisvälja tee// Metshaldja tee L1// Muuga tee 
L1// L2// L6// L7// Mäealuse// Muuga küla, 11254 Muuga tee// Pihlamarja tee 
L2// Randvere küla, tee (Välisvalgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 36 lg 5 p 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27158854>  (menetlus nr: 
451288), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister